Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2006 23:36 - MEMENTO MORI
Автор: sofiya Категория: Изкуство   
Прочетен: 1344 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

1…

 

…Сянката на пламъка видях

върху стената като кръст.

Видях една звезда обикновена

и как безпомощен човек умира.

Лица и гласове се ронеха

от влак отлитащ покрай мен…

 

2…

 

Над себе си като самотен сал се люшкаш.

На север и на юг – страхът, нощта.

Пак плясък на крила. И гладни птици.

И Вагнерова музика в ушите.

И лунен скалпел те пробожда.

 

Тук можеш да дочуеш как пищи душата –

вятър във комин.

И да лежиш със тяло вцепенено –

ангел безполезен.

 

Над нищо нямаш власт.

Милост е живота…

 

 

3…

 

Научих цената.

Сега зная всичко. СЕГА!

В прозореца тесен

надничаха руси дървета

и вдъхнах най-мекия въздух.

Обикнах мухата и болката остра,

часовника, вятъра, кислорода,

ръката си лява и вената синя,

дома под небето и своето име.

 

И в нощ като тази – последна и първа –

прогледнах дори в тишината отвъд.

Видях: няма знак нито стъпки човешки…

 

 

4…

 

И нека вкопчени в прегръдка,

с пречупени ръце, солени устни,

в галопа на сърцата, коленете,

разпадаме се с теб на цветове и звуци.

 

Защото звезден прах прелита,

зад твоя смях дочувам вятър

и мрак нахлува през очите,

в лицето череп виждам,

сърцето – ябълка за червей.

 

Докато светлина в косите гасне.

Докато нощ приижда…

 

5…

 

Връхлитайте във мен

като горещи ветрове,

нахълтвайте със нежност!

 

Четете зад челото и зад моето мълчание,

рушете дигите, които си издигам,

прониквайте като вода…

 

Дълбайте в мен,

търсете златоносна жила, вик и шепот,

и причинявайте ми доживотна болка,

целувайте очите ми, ръцете ми, косите ми,

отдръпвайте се, за да ви запомня.

 

Връхлитайте във мен! -

Преди да бъда прах, трева, забрава.

Преди да си припомня за смъртта…

------------------------



Тагове:   mori,   Memento,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
04.09.2006 23:46
хубаво,хубаво..:))
цитирай
2. piccola - :)
21.09.2006 14:15
:)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2639146
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930