Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2006 11:09 - Из "На върха на зенита"
Автор: sofiya Категория: Изкуство   
Прочетен: 557 Коментари: 0 Гласове:
0



XVI

 

Господи!

помогни ми да съблека сълзите

на този който никога не е плакал

а лицето му здрачно

е по-нежно от крилата на морско конче

 

помогни ми да изгасна високо

в нощ отворена като гроб

и от корена тъмен

да изпия сълзата

 

как се гърчи свещта

докато целува пламъка

аз си отивам

 

но наказана съм от Бога -

сто мои рожби от тялото ми откъсват

и страх обраства сърцето

.........................................................

 

XVII

 

Няма знак да е идвал

ала въздухът пак ухае

няма вести от него

ала тук бродят сенки

няма глас да дочуя

ала аз съм гласът му

няма стъпки наоколо

ала той е навсякъде

няма никого в Къщата земна -

перушина и пепел

............................................................

 

XVIII

 

 

Уморих се да бъда безкрайна

милиони години в изгнание

като спътница на духа му

 

уморих се да бъда проекция на мъжа

обладан от Бога

............................................................

 

XIX

 

Мъжът не ме позна

 

отвъд онази изначална

безсъзнателност

не сме се срещали

 

защото видимият свят е Майя

 

...........................................................

 

XX

 

Адам

настръхна

в мъртвешки път

надолу по калта

 

 

 

 

светлинен сноп

прониза битието

"Сам!"

 

припомняше си

как се движат дланите

по кожата на плачеща върба

листата трепетни

дъждецът

проникването на светлинните

артерии

отвъд пределите на земното

и издълбаването на убежища

във лунната кора

 

сълзи Адамови

се стичаха по камъка

ледът го обладаваше

с космичен студ отвсякъде

бедрата му скова

изсъхна фалосът му

сгърчи се

вдърви се тялото му като

грозно изкривено дряново дърво

 

петък

деветият час

 

Той се разби

викът му в Космоса отекна

 

Голите звезди мълчат

 

 

............................................................

 







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2631478
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031