Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 02:21 - ЛЮБОВ КАТО БУДИСТИТЕ
Автор: sofiya Категория: Изкуство   
Прочетен: 2144 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 04.11.2008 15:07


 Беше Везувий в секса. Нямах спомен за по-страстни и по-шеметни заплитания на телата. Целуваше всеки сантиметър, боготвореше, непрекъснато говореше приглушено, обожаваше, милваше кожата и слуха. Караше жената да се чувства принцеса и хетера...едновременно. Най-важното - изживяваше всяка наша среща като влюбен. В петте ни любовни “излитания” в продължение на два месеца изживях повече страст и нежност отколото през последните пет години.

Четиридесет и пет годишен женен мъж,  с пет години по-млад от мен. Сама в огромното жилище. Синът ми – запилян някъде в САЩ.

Бях загубила вкус към Ероса. Наоколо все красиви гей-същества или полуимпотентни Нарциси, които спорят кой е по-достоверен: Фройд или Юнг. Или пък някакви мастити люде с очички като парички. Или просто обедняващи колеги - телевизионери, които дълго ровят в джоба на панталона си за да те почерпят едно кафе в кафенето на телевизията.

Сега, когато се опитвам да подредя пъзела на спомена, ми убягва момента, в който реших, че го искам. Залепи ме като пеперуда на стъкло още на втората среща. И главното е, че нямах воля да го отблъсна. Коленете ми омекваха когато се целувахме, като ученици се натискахме в министерския му кабинет, гърдите ми набъбваха и го исках, исках го...Боже, на 50 такава страст да ме гони, не е за вярване. Без да го познавам ми действа, действа ми, събаря ме, искам да си легнем..пък каквото ще да става.

Не беше тип Рамбо. Напротив. Висок най-много 165 см., с наднормено тегло, а когато се съблече видях, че има гъста черна “козина”. Изглеждаше по-възрастен, но се държеше така сякаш е най-готиният висок Аполон в радиус от десет километра. Беше евреин.

 

Не просто те харесвам, а даже силно те желая! – написа ми в имейл още след първата ни  среща в дискретен ресторант, с обяд последвал интервюто, което взех от него за нашия телевизионен канал - И това, което си открила за любовта е само песъчинка от будистката вселена на взаимоотношения и чувства, философия, от която се увличам през последните пет години, откакто посетих Индия и Тибет. За съжаление ние сме толкова погълнати от конформизма на ежедневието си, от хилядите битовизми, с които трябва да се справяме всеки ден, че се лишаваме от най-великото щастие дадено на човека...Нямай съмнение, че те харесвам и се радвам, че е взаимно! Сега трябва просто да намерим време един за друг!

 

Какво казва Будизмът за любовта? Дълго рових из Интервнет, след като още при запознанството ни той сподели, че будистките философии на прераждането го вълнуват. Будизмът говори, че всяко здраво тяло обича с радост и се нуждае от обич, преди просветлението си и Буда се е наслаждавал на 500 жени. Що се отнасяло до желанието, в една връзка то трябвало да бъде задоволявано колкото се може по-добре; иначе става въпрос само за познанство, а не за нещо обвързващо. Тялото, според будистите се използва като средство за даряване на радост. Много хора учат по-добре в една дългогодишна връзка. Ако тя функционира добре, може да бъде много задоволяваща и да носи щастие. Не бива да се забравя, че никой не притежава другия, че всеки от безначално време е имал безброй връзки, които в този живот могат да се проявят като привличащи - или трудни - взаимоотношения. Ако се появят неочаквани «влюбвания» , трябва да се разбира, че другата ни половинка не е станала внезапно лош човек, а че не може да обхване или да контролира ситуацията. Ако други хора навлязат в едно установено партньорство, най-често това е поради много силна карма. Човек е бил с тях в предишни животи. Когато те се появят сега, споделяната преди с тях близост отново ги прави

Привлекателни.

 Много е възможно в предния живот човек да е живял с настоящия си партньор само повърхностно или за кратко. Ако се приближи някой, с когото преди сме прекарали един живот и сме се разбирали възможно най-добре, естествено се чувстваме силно привлечени от тази връзка...”

 

Аз: Опитвам се да ти кажа не прекалено директно с този имейл, че те харесвам – струва ми се, че не успявам да го изразявам на среща. Възбуждаш ме и ме плашиш...

 

Той: Наистина, някои неща се изричат по-лесно когато са написани в електронната поща. Не знам ти дали се възбуждаш, но знам, че аз нямам търпение...Предпочитам всичко за себе си да ти разкажа, заровил глава в прекрасните ти гърди. Обожавам секса и сигурно това е моето кармично наказание. Като един хиперемоционален скорпион трудно разбирам меланхолията ти. Моят девиз е - действие! Затова -  до скоро! И те целувам, но за последен път виртуално...

Вечерта за първи път правихме секс на креслото в моя хол....Беше в разгара на лятото.

..............................................................................................................

 

Жените не забравят мъжете, които ги карат да се чувстват принцеси, които ги вълнуват... – си мислех докато шофирах по мократа разкаляна магистрала. В началото на септември сви неописуем почти зимен студ с температури от десетина градуса и перманентно валеше дъжд. Пътувах по обратния път от морето към София, сгушена като шушулка в небесносиния суичър и измачканите джинси. Слушах Джо Кокар и си мислех за любимия образ. “Девет седмици и половина”..като във филма. Познавали сме се около седемдесет дни дори да не сме били непрекъснато заедно. Разговарях с него в началото шепнешком но постепенно и на глас. Накрая направо сълзите ми се изливаха като лейка. Плачех и шофирах. Дъждът беше навсякъде – зад стъклата и вътре в мен – солен и непрестанен.

Истината е, че много ме вълнуваш, че те искам непрекъснато откакто се запознахме, но съм неспособна да се оставя на мига. Опасявам се, че докато не те почувствам близък резултатът ще бъде все същият. Боже! - луда съм по теб! Но може би ще се разделим скоро. Наистина ли спиш с много жени ?

Разговорите ни по телефона никога не са качествени - намирам се на служебно място, наоколо има хора и не мога да ти призная, че ще ми липсваш през следващите десетина дни. Бях ти писала, че имам нужда от повече време с теб. Това е защото ми е хубаво когато те докосвам, когато те усещам, когато кожата ми те целува. ...

 

Вече е след полунощ, сама в дъждовната нощ на пътя от Бургас към София,  боже, трябва да спра Фолцфагена, дъждът не престава, чистачките не успяват да изчистят стъклото...

 

Иска ми се да споделя с теб, че през тази проклета за мен 2008 г. ти си най-хубавото нещо, което ми се случи. Ужасно съм нещастна защото ми липсваш! Кожата ме боли за теб - изпитвал ли си го някога това парене и физическа болка от отсъствие??? Питаше ме какъв е смисълът на човешкия живот щом няма прераждане или какъв е смисълът да започнеш отначало. Ето в това е смисъла за мен. Да се чувстваш като пустиня, да изпитваш страст, която може да бъде угасена само от един единствен човек. Единствено любовта може да спре времето...относително. Само тогава се чувстваш жив и започваш "играта" отначало. Целият ни живот е една игра, просто някой си играе с нас против волята ни. Има ли нещо по-важно от това да обичаш и да бъдеш обичан със страст, да изпитваш необяснима нежност ,направо да се разтапяш като желе от вишни? Толкова ли е трудно за хората да го проумеят? Толкова ли е трудно и за теб да ме обичаш??? ....

Съжалявам, но не мога да те преживея само като сексуален "обект", нито самата се изживявам само като парче месо със сочна вагина. Мисля, че беше грешка това между нас. Нуждая се от теб, но не по този начин. Искам да прекарваме нощта заедно понякога, да разговаряме, дори да ми се скараш, да ти се разсърдя, да се сдобрим, да се разхождаме, да четем от една книга, да ти приготвя вечеря, да си сложа нощница, да легна и да се сгуша в теб, просто да спим без да правим секс. Не искам по половин час страсти на 20 дни...
Ужасно ми липсваш когато си отиваш. Плаче ми се когато те изпращам, разбираш ли?! Не ти ща парите нито славата, а само теб, но се оказва невъзможно да бъдем заедно дори една нощ, а това за мен е недопустимо. Съжалявам, но не мога да бъда функция от твоето семейство, не мога да бъда последната цигулка в твоя живот. А ти твърдиш, че любовта трае само три години, а може би дори само три месеца.
Обичаш ли Салваторе Куазимодо? НАЙ-ЛЮБИМОТО ми стихотворение от него:

“ Човек е сам върху сърцето на земята,
пронизан от едничък слънчев лъч.
И ненадейно пада вечерта...”

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

- Ало, ало, ало! Пътна полиция! Да, дежурният от Пътна полиция. Намирам се на разклона за Сливен, да, на магистралата Бургас-София. Катастрофирал Фолцфаген Голф. Изхвърчал е от магистралата, явно скоростта е била над 100-те. Забил се  в един електрически стълб, избухнал е след това.

 

 




Гласувай:
0



1. martito - Много добър 'опит'!!!!!!! Нали ...
30.09.2008 08:12
Много добър 'опит'!!!!!!!
Нали няма да е само един?
цитирай
2. sofiya - martito
30.09.2008 22:21
Благодаря ти! Но съм съвсем, съвсем в началото и ноистина е само опит...ще видим...
цитирай
3. kosara2008 - ауууууууууууууууу,...
01.10.2008 13:22
без дъх...но не!няма да се съглася с финала, няма пък...искам си хепиенд...например някой с 15год. по-млад:))))) ...клин клин избива...и да е свободен:)))иначе...много е тежко, да!

и хей...не пишеш от вчера, не...поздравление от душа и сърце на...е не сега друг път:)))

много приятно изживяване беше този прочит, тенкс
цитирай
4. sofiya - - kosara2008 Благодаря за твоето приятно изживяване
03.10.2008 00:37
но ще помисля в следващите опуси за готината ти идея за клин клин избива, нещо като сутрешно мартини след як махмурлук, 15 години по-млад, шофьор на тир, никак не е зле, но може пък и да се окаже пълна скука като си разговаря с професорка по биология, например...Виж това за хепиенда си го имаме в живота, готини и свободни чакат на опашка по двама, така че за разнообразие можем да мушнем нещо по-екзотично - ръгай чушки в боба, нали така беше...Не разбрах, познаваме ли се с теб, Косара? На кого да пратя много здраве, да не е някое твое гадже или...То в БГ-то сме си като у големо село, всички сме си роднини май...
цитирай
5. kosara2008 - :)))- София,
03.10.2008 09:02
ш-о-ф-о-р!!!! не...това не е романтика, Софи...каква екзотика...чушките...може, ако са печени:)))-

не се познаваме, но образния, напластен с емоции изказ ме наведе на мисълта, че не пишеш от скоро, после прочетох експозето ти за запознанство,обикновено деля хората на две категории - истински и безобразномноголики, предпочитам истинските,чета и между редовете...е, това е, запознахме се:)...хареса ми как пишеш...живота е безкраен свят от съдби...приятен ден...
цитирай
6. sofiya - Радвам се да се запознаем..
03.10.2008 19:31
...защото твои неща много ме впечатляват, имаш много свежи образи, просто не са срещани досега. И наистина ми допадаш ато мисъл. Аз пиша отдавна но само поезия, журналистика и документална проза, но това не се разкази, нали. Богатият на впечатления и емоции живот в мен, край мен и т.н. ме изкушава. За жалост времето винаги е в недостиг, а белетристиката изисква постоянство и всекидневни усилия...на знам дали ще ми стигне куража и времето. Все пак по-добре да преживееш нещо реално вместо да го направиш литература или личен дневник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2631381
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031