Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2018 20:55 - ЗаЕдно
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 6139 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗаЕдно

Чувствам те - трептиш във въздуха.
Вдишвам те - изпълваш ме с благодат.
Чувам те - шепнеш в душата ми,
нежно и вълшебно е, притихвам.
Усещам те в себе си и навсякъде навред -
присъствие любящо, мъдро и разумно.
Отпускам се в твоето блаженство,
абсолютно спокойна, 
изчистена от страх.
Нямам умора, нито тревога,
а само мир и покой.
В Любовта Твоя аз мога 
да се доверя безкрай.
Нямам съмнения, нито затъмнения,
чиста и невинна съм пак.
И само благодарение
на Твоето вдъхновение,
екзалтирам в озарение,
разпръсквам всичкия мрак.
Да обичам и дарявам безусловно
бащински напътстваш ме Ти,
да устоявам, да творя, да летя, 
да сбъдвам своите най-смели мечти.
Ти си този, на който
мога винаги да разчитам.
Никой не може да ми отнеме 
Теб в мен,
и душата ми, в която 
заЕдно живеем и творим.
Светлина, топлина, 
възхитителна красота. 
Грей в мен като слънце.
Извирай като жива вода,
която пречиства, лекува, възражда.
Любовта ти осмисля, одухотворява,
озарява и криле дава.
Съзнанията да събудим.
Душите да възкресим.
Земята в Рай да преобразим.
Да бъде.
Сега и завинаги.

image




Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3181399
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031