Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 16:06 - Христо Деянов: Помагам на хората и това ме зарежда с енергия
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10587 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.06.2011 08:27


 

image

I За уюта на дома се грижим всички
I Децата сa най-силният фактор за запазване на семейството


Повишаване на здравната култура на хиляди българи – това доц. д-р Христо Деянов е възприел като своя професионална мисия. И всеки делничен ден от 18.15 часа той ни среща с видни специалисти в ефира на СКАТ. Освен изключително успешната медицинска кариера той посвещава и голяма част от свободното си време на модерната музика. Христо Деянов е известен композитор, певец и продуцент на попмузика, с активна музикална кариера от началото на 80-те години. До момента има издадени три авторски албума с над 50 негови песни. Да не пропуснем и една много важна негова дейност от скоро: „Собственик и издател съм на вестник и списание „Здравословно“. По този начин заедно с едноименното ТВ предаване затварям един естествен цикъл. Винаги съм смятал, че мога да бъда много по-полезен за хората, ако им помагам по някакъв начин чрез масовите средства за информация“. Христо Деянов се гордее с прекрасното си семейство и казва, че е щастлив човек с двете си много интелигентни деца и нежна съпруга.

Вие сте лекар по професия, но се занимавате с телевизия. С какво ви привлече медийната изява?
Аз се занимавам с телевизия и радио много отдавна. До момента съм имал стотици изяви и интервюта във всички по-значими електронни и печатни български медии. ТВ предаването „Здравословно” започна по СКАТ преди 5 години, благодарение на моето хоби – музиката.

Смятате ли, че такова предаване може да разреши здравните проблеми на хората?
То, нито едно правителство от началото на промените не можа да реши здравните проблеми на хората, а вие искате моето предаване да направи това. В едно съм сигурен, обаче, че съм допринесъл за повишаване на здравната култура на хиляди българи, което разбирам от техните обаждания и писмата им. Това ме зарежда с енергия, защото чувствам, че съм обществено полезен и моите зрители ме обичат. Предаването „Здравословно“ напълно оправда очакванията ми. В момента това е най-популярното здравно ТВ предаване с над 500 000 аудитория от страната и чужбина всяка делнична вечер.

Според вас каква е здравната култура на българина?
Българите са будни и възприемат положително и сериозно съветите и напътствията на авторитетни хора, които знаят повече от тях. Напомням, че през тези 5 години в моето предаване са преминали повече от 300 от най-известните и авторитетни български лекари.

За какво не ви остава време?
За всичко има време. Въпрос на организация!

Разкажете ни за вашето семейство?
Аз съм един щастлив човек, защото имам прекрасно семейство с две много интелигентни деца и нежна и сериозна съпруга. И двете ми деца, макар и твърде млади са постигнали вече сериозни успехи с това, с което се занимават. Дъщеря ми ЛиЛана има големи успехи в поп музиката, но това което е по-важно е, че тя в момента придобива изключително сериозно образование и е единствената българска студентка, която е на стаж в Европейския парламент и комисия в Страсбург и Брюксел. Синът ми Александър е първият български шампион по бийтбокс – модерно музикално течение сред младите хора. Сред тях е познат с псевдонима
SkiLLer. Скоро представи България в Англия и беше единственият от Източна Европа. Съпругата ми също е медицинско лице и това ни събра преди повече от 20 години. В момента тя има хубав бизнес с дамска и мъжка мода и напусна държавния сектор.

Каква е тайната на успешния ви брак?
Това, че всеки се занимава активно с много неща. Само пасивните хора, които са се предали започват да зациклят, да изпадат в депресии и да рушат постигнатото. Децата си остават най-силният фактор за запазване на семейството!

Всички познават ЛиЛана, а синът ви, като че ли е малко по-неизвестен.
Попитайте в България всеки един тийнейджър – ученик за
SkiLLer и ще видите, че синът ми в момента е един от най-популярните български младежи, въпреки че е само на 19 години.

Доволен ли сте от представянето на ЛиЛана в продукцията Вип Брадър?
Да, тя се държа най-интелигентно и зряло от всички. Не оплю никой и не завъртя никаква интрига. Ако обаче някой от участниците се е подал на нейния женски чар, това го разбирам, защото тя е много привлекателна и умна млада жена.

Кой се грижи за домашния уют?
Всички, но поради нашите ангажименти на четиримата вече се виждаме за по-кратко време. Само Марта – нашата персийка не напуска дома, може би тя се грижи най-много за уюта.

Вие имате издадени 3 албума. Коя е любимата ви песен?
Една от песните, които си харесвам най-много е „Вземи се в ръце” от втория ми албум „Ти си светлина”. Иначе слушам предимно модерен джас.

Публикувано във Вестник за дома - брой 46 /15-21.11.2007/




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019578
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол