Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2009 13:59 - БАЛКАНСКИ НАПЕВИ
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 1297 Коментари: 2 Гласове:
4



image

Славеите

от клона с песен падат

направо в рая. 

 

 

Ние  ранените смъртно

с корен в небето се мятаме,

ние без плът сме и с крилете

с патерици по земята стъпваме.

 

 

 

. . .

Ръкоположиха ме

в Орфеевата лудост

създателите на илюзии.

 

 

Не знае нищо повече

от география на чувствата

кръвта ми индо-европейска

                       

Животът се натрупва

във представите,

а зад стъклото е мъгла.

 

 

. . .

Косове

вместо черници изкълваха

очите ни.

 

По месата ни

дупки зеят от клюнове.

 

Вплитам тяло в теб,опипом

търся устните ти изгризани

моята здрава плът да ти дам.

 

Плачеш? Откъде сълзи?

 

Рана до рана лежим

под небето - скъсано одеяло. 

                       

 

. . .                           

 

Дишам на пресекулки,

а-ха въздухът се пропуква,

окото се изцъкля,

нощта не преваля.

                        

Маймуночовекът на Дарвин

се заключва в бетонна клетка,

събужда се в желязна жилетка,

очите - в пирони,

думите храчат кръв.

 

Продължавам да дишам екстремално -

аз  -        експериментът

четириглава

гъба,

аз  -        буца

пръст

балканска.

 

 

И само духът ми - гмурец

в блатото на Вселената.

                      

                        

 






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Тъжно е и носи послания...към него !
31.08.2009 17:21
Навява му странни спомени и го замисля....и може би ще се реши !
Приятна вечер и сладко очакване !
цитирай
2. sofiya - Коментари1. kleopatrasv - Тъжно е и носи послания...към него !
01.09.2009 11:36
Благодаря ти, че ме четеш и коментираш! Но, не. Този стих е писан отдавна. А моят човек не чете защото нито ползва Интернет, нито познава компютрите....прост художник:)))) - борави само с цветове и форми и е антитехничар. Затова преди време си позволих да отпечатвам тук стихове, посветени на него. После ги изтрих защото в момента стихосбирката ми е в предпечат. Надявам се до 15 септември да се похваля с новата 5-та книга. И тогава ще я прочете защото е художникът й - корица и 25 рисунки в нея...Привет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2639288
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930