Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2009 15:00 - ЛЮБОВ И ЗАБРАВА
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 2375 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 10.09.2009 15:05


image

Ох, Господине

твоите десет освободени тигри

ме разкъсаха

изглозгаха ми кожата, месото, костите

вечеряха със сърцето ми

и след като бяха яли до насита от мен

изплюха в градината

с хортензиите и фонтаните

някакви жалки остатъци –

живот в тях няма

дано и в костите паметта да изчезне

и се отдам на забравата с опиянение

напълно забравена

заради добротата на този Господин

с ангелски сините очи

който повече се присторва

на откачен Принц

и се подгъва под стремената на коня си

и на страстите си

 

 

Сега

с тези жалки остатъци

 

предлагам, умолявам, измолвам

забравата от любовта си

разкъсана и невредима

разцепена на две но жива

разцъфнала в градината на пролетта

 

 

костите пеят и умоляват забравата

прославят Края където свършва всяка любов

и идва краят на страданията й

краят на безкрайното

на несподелената влюбеност

на опиянението и пресищането...

 

 

Но не!

Идат думи без звуци на талази

мълчание което говори

сяра и пламъци

от очите ти, Господине

и костите се преплитат отново

пясъкът ги затрупва –

това е кост от моето бедро

заплетена с кост от твоето бедро...

Забравящи се и взаимно свързани

оставаме


ТОВА Е СТИХОТВОРЕНИЕ ОТ НОВАТА МИ КНИГА "ЛЮБОВНА ПЕСЕН", КОЯТО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ В КРАЯ НА СЛЕДВАЩАТА СЕДМИЦА. ЩЕ ПИША ЗА ТОВА ТОГАВА.






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eliana - Любов по време на опит за забрава.....
10.09.2009 17:45
Разкъсващо--
отново!поздрави!
цитирай
2. анонимен - !
10.09.2009 20:38
Това е страхотно .Най -доброто четено от мен от теб.И последното изречение е поразяващо.
цитирай
3. sofiya - Благодаря ви, приятели!
12.09.2009 16:02
Нямам търпение да пипна новото си дете - книгата. Ще излезе към петък другата седмица. Вече съм направила и резервация за премиерата в една от най-атрактивните нови картинни галерии - "Галерия 1908" на ул. Ангел Кънчев 1 в София. Стихове ще чете Йорданка Кузманова под съпровод на джаз. Ще мога да бъда с най-близките си хора, защото точно тогава и синът ми ще бъде в България. Привет!
цитирай
4. kleopatrasv - Разтърси ме, силно е !
13.09.2009 12:22
Думите коват като чук върху наковалня, особено тези "
предлагам, умолявам, измолвам
забравата от любовта си
разкъсана и невредима
разцепена на две но жива
разцъфнала в градината на пролетта

Очаквам новата ти книга, записвам се за нея, дано стигне и за мен, защото като гледам какво пишеш ...сигурно ще се разграби веднага.
Слънчеви поздрави от Дунава и весело настроение за теб !
цитирай
5. eliana - ..мълчание което говори...
13.09.2009 12:51
Хубав ден!
цитирай
6. sofiya - kleopatrasv
13.09.2009 13:21
Благодаря ти за топлите думи! Ще запазя специално за теб една от двете последни книги - ще кажеш точния си адрес и ще се уреди. Жалко, че не си в София - смятам на 5 октомври да направя представяне-хепънинг на книгите в една много модерна галерия, съвсем нова и готина - специален гост-рецитатор ще ми бъде Йорданка Кузманова, която ще изпълни нещо под звуците на Арета Франклин, Махалия Джаксън, Елла Фитцджералд и Бони Тейлър. Ще поканя много колеги-журналисти и поети,артисти и Ценко Минкин, композиторът ще свири също...Привет на слънчев Дунав!
цитирай
7. sofiya - eliana - ..мълчание което говори
13.09.2009 13:22
Благодаря ти! И от мен пожелания за хубав ден и емоционална....нощ:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2631138
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031