Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2009 17:30 - ПОКАНА ЗА ПОЕТИ И ЖУРНАЛИСТИ!
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 2320 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 26.11.2009 17:51



ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА “СПИСАНИЕ ПЛАМЪК”
>
П О К А Н А
>
>
Списание “Пламък”,издание на Съюза на българските писатели, основано преди 85 години от големия поет Гео Милев, има удоволствието да Ви покани на премиерата на своя брой 11-12, 2009 г., посветен на
>
> СЪВРЕМЕННАТА КИПЪРСКА ЛИТЕРАТУРА
>съдържащ творби на повече от 80 кипърски поети и белетристи и репродукции от 40 кипърски художници
>
> Броят ще бъде представен от Георги Константинов, директор на списанието. Ще бъде изнесена литературно-музикална програма от творческо обединение “Арткооп”. Ще участвуват видни кипърски и български писатели. Вечерта ще бъде удостоена от присъствието на Н.П. г-н Ставрос Амвросиу, посланик на Република Кипър в България.
>
> Броят излиза с подкрепата на Министерството на културата и просветата на Република Кипър.
>
Заповядайте на 8 декември, вторник, от 17 часа в изложбената зала на Министерството на културата – бул. “Александър Стамболийски” 17.




image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Много хубаво събитие!
26.11.2009 18:00
Благодаря ти за поканата!
Ще бъде истински празник!
Поздрави!
цитирай
2. temenuga - С удоволствие бих присъствала, ...
26.11.2009 21:51
С удоволствие бих присъствала, писала съм за книги на Георгри Константинов, както и за събития в Бургас, в които е участвал. Имам особен афинитет към този автор. Надали ще си спомня за мен, но все пак - мислено го поздравявам!
цитирай
3. sofiya - katan - Много хубаво събитие!
30.11.2009 14:03
Да, наистина си заслужава. Ще бъда там и аз.
цитирай
4. sofiya - temenuga - С удоволствие бих присъствала, ...
30.11.2009 14:04
Браво! Ти журналистка, колежка ли си? Аз направих едно нетрадиционно интервю с него, но ще го кача в блога след като мине през вестника ни. Привет!
цитирай
5. temenuga - Да, бивша журналистка /ако има такова понятие:)/
30.11.2009 14:18
sofiya написа:
Браво! Ти журналистка, колежка ли си? Аз направих едно нетрадиционно интервю с него, но ще го кача в блога след като мине през вестника ни. Привет!

До миналата година бях в редакционната колегия на едно специализирано издание за култура, съвместно издание със Съюза на българските писатели - "Бургаски автограф", с гл. реадактор Атанас Радойнов, председател на Дружество "Български писател" в Бургас, но сега, поради липса на средства, изданието не съществува...Иначе съм била доста време в местен ежедневник и списание, известно време работех в София като PR в една държавна агенция. Но сега се занимавам с други неща, макар и журналистиката да ми лиспва...
Чакам репортажа ти! Поздрави!
цитирай
6. sofiya - temenuga
30.11.2009 14:26
Ох, повечето литературни или издания само за култура са в криза и....някои пред фалит. Така е в държава, която не се интересува от тях - по-малко държава в културата - по-прост народ, нали така!
То не е репортаж от събитието, там аз отивам, поканена като приятел. А става дума за една нова форма на интервюта в нашия вестник - ако се интересуваш прочети във втория ми Блог тук, който е само за журналистика и коментари: WWW/Sofiya1. blog.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2631352
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031