Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 10:15 - Икономически закони
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 2777 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
 

съдбата е стара курва – благосклонна към богопомазаните и към хората с късмет.   не знам дали по силата на икономическите закони на мен ми захлопва вратата под носа дърпа ми шалтера точно когато започна да вали и оловните капки тропат по капандурите и в мозъка ми.   киска се като Горгона в полунощ: “баща ти има рак, ще страда, ще го носиш на гръб при майка ти в гроба!”  втриса ме от ужас, а моят любовник взе че потъна в картините  си и в новите си любови, и аз съм останала без грош, а ми висят сметки за оправяне, за лекарства, за насъщния.   съдбата ме гледа под вежди – мъча се да напиша безсмъртно стихотворение, страхувам се, ние всички сме уплашени но когато си сама и животът ти е черен като утайка от кафе, и нямаш  левчета внезапно ставаш смела и звъниш   на недостъпния принц: “имам намерение да те целуна, му казваш, уплашена съм, направо съм луднала, имам нужда от теб, от човешка топлина и всичко останало!”   изхвърлиха ме от телефонната линия. продължава да вали. съдбата ми се хили с беззъба начервена уста, паднах в банята и повърнах, чувствам се много тъжна, постепенно осъзнавам комизма на живота, гаврата, трагедията.   тази нощ бих дала всичко за една мъжка ръка в тъмното.  



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Самотата понякога става спътница ...
10.10.2011 22:58
Самотата понякога става спътница за дълъг път... Затова слез на следващата спирка.
цитирай
2. sofiya - injir - Самотата понякога става спътница ...
12.10.2011 20:30
...интересна метафора ми изпращаш....Самотата е спътница на добрите поети, те дори не могат без нея, уви. Свободата и самотата - ето двете необходими условия за писане. За жалост те правят човека нещастен понякога...
цитирай
3. injir - Да. Самотата идва често при добрите ...
13.10.2011 05:44
Да. Самотата идва често при добрите поети. За да не са сами...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2639271
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930