Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2012 18:50 - Музикално пиянство
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 2871 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
не зная колко безтегловни часове музика съм поемала полужива-полумъртва когато ме напускаха мъжете които обичах не зная как тонове Шопен се лееха в лепкави привечери докато очаквах нещата да се оправят валсове и балади в горчивите нощи в очакване, в лудост и в горест не зная колко лудост ми е била дадена да се удавя в Паганини докато стъпките се отдалечаваха а телефонът – умъртвен аз – в очакване нещата да се върнат.   пияна от музика движех се в транс ослепяла, мъртва но поглъщаща музика с часове като удавник вкопчен в сламка докато мъжете си отиваха докато раздялата стреляше в упор мъртва лягах пияна от музика не зная колко безкрайност съм имала за да сложа Край.   мъжете са издържливи същества никога не страдат за жена и слушат много малко музика защото знаят че е сантиментално.   докато ние се побъркваме от мъка те се целуват пияни в бара с похотливи блондинки и ни забравят.   добре е че има музика стотици дискове с класика и стотици с джаз като ги хващаш с пръстите умъртвени понякога се търкулват в мрачната стая стари и нови записи с Лист и Шуман с Арета Франклин и Луиз Армстронг в два часа след полунощ единствената споделеност в живота ти единственото пиянство.   музика много музика докато няма звук от стъпки няма звук от телефон отвсякъде си обградена с високи бели стени и черна тишина и всичко което имаш е музиката.      




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2638586
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930