Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 21:23 - ЦИГУЛАРЯТ
Автор: sofiya Категория: Тя и той   
Прочетен: 1322 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2008 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-Ти психарка ли си?

- Че кой тук не е психнал през последните години! Ами ти?

- Нормално подозрителен българин с различни мании и фобии. Бях цигулар в Милано в оркестъра на “RAI”, сега съм безработен.

- Боже, ти си ангел!

- Защо пък ангел? – Емигрант съм от години, но не съм забелязал да ми поникват крила и да приличам на Архангел Михаил.

 - Обичам музиката, а цигулката - обожавам! Свирих на пиано  “Ноктюрно”  от Шопен в Зала България още когато бях в гимназията. Казваха ми, че съм обещаващ талант, но не станах пианистка...

- А каква, даскалка ли?

- Лекарка. В момента уча за специалност, малко късничко завърших. Ще се занимавам с психоанализа. Знаеш как е – наркомани, самоубийци, алкохолици, пребити жени, импотентни мъже или просто самотници...в България – бол.

- На колко си?

- Двадесет и девет, а ти?

- На петдесет и пет. Я си признай в колко сайтове сърфираш, маце?! Да не си някоя брънтия?

- Без обиди, че ще цъкна лаптопа, дърт пръч такъв! Сърфирам рядко, само  ако не съм уморена, знаеш ли какво зубрене е медицината.  Правя  го под носа на гаджето си докато гледа мачове. Скука!!! Ами ти? Готин или дебел? Нисък или плешив? Ергенин или женен? Защото аз какво да кажа -  хем хубава, хем умна.

- Ухаааааа, ако беше такава защо ще си в този сайт!  Защото умна може би, но сигурно си дебелана с  очила. Изпрати ми снимка да те видя, “русокоске”.И закръглените жени с формата на бъчва намират своя Диоген.”

- Страх ме е, че ще се влюбиш тутакси и ще ти се наложи да емигрираш този път от Италия в България. Не казваш свободен ли си или...

- Ами ако наистина дойда? Усещам те, чувствам възбудата в мрежата, направо си падам ...Сериозно, имам жена, но сме “разделени вкъщи”, тук така се казва когато двойката не прави секс.

- И защо така?

- Жена ми не ме иска, ранен климактериум, нали разбираш.

- Самотен ли си?

- О, не! По цял ден сърфирам, влизам в чатове, форуми...

- А защо вече не свириш на цигулка, не работиш имам предвид?

- На 55 кой да те вземе на работа. Преди десет години се отказах, цигулката е голяма досада. Останах си вкъщи да отглеждам ученичка, а жена ми работеше за двама. Тогава бяха доста по-леки времената и тук...Но сега, сега живеем скромно. С две думи – аз съм мъж, издържан от жена си и никак не ми е зле.

- Разделени вкъщи, значи, как ли пък не! – а дали ти не си от тези “Много мъже свършват бързо, а твърде много пък не могат да почнат.” И понеже скучаеш правиш виртуален секс с непознати мадами, а?

- Очите ми зелени, главата ми – глупава... това си ти!

- Оооооооо, чувствам как ще ми станеш пациент.

................................................................................................................

 

Всъщност излъгах го, че съм медичка, писателка съм. Влизам в сайтове за запознанство за да си търся прототипи. Хората са ми невероятен материал. Не е нужно много да мисля – вземам съдбите, думите и лицата им  наготово и ги пъхам в моите романи. Може да се каже, че съм плагиат на чужди съдби. Но за това никой не е измислил наказателни санкции. Хората в нета са до болка откровенни. Е, понякога се налага да започна лека любовна връзка за да опозная мъжа по-отблизо.

С цигуларя беше така. Не съм била влюбена, само бях увлечена от неговата съдба на емигрант, искаше ми се да разбера какво мислят емигрантите по принцип. О, цяла година го опознавах – той долиташе през два месеца за по една седмица. А жена му плащаше самолетните билети и всичко останало. Той си мечтаеше за любовен роман и аз му го дадох. Какво пък, поосвежи се след толкова години суша. Той пък ми даде своята история и една фантастична лятна ваканция на българското Черноморие. Сексът с него не беше кой знае какво. Но затова пък такъв шегаджия не съм имала наскоро. По цял ден ми разказваше стари вицове от 70-те години на миналия век, от времето на соцреализма когато е живял в България, неща, които никога не съм подозирала. И само това помнеше, горкият.

Каква изкривена представа за страната имат нашите застаряващи емигранти. Техният реваншизъм и скептицизъм е направо убийствен. А и друга обща черта открих в емиграцията ни: всички говорят за пари. Само през парите измерват живота. И са ужасно, ужасно стиснати и пресметливи.

 

Цигуларят мразеше България, уж му е мъчно, че било изостанало нашето население, че било просташко, че улиците тъмни, че дупките под път и над път, че кучетата, боклука, че климатът в София отвратителен, че храната в ресторантите – отврат, че сервитьорките чепати и т.н. и т.н. простотии. С две думи: Нищо не го привличало вече в БГ-то. Как да се върне и да зареже най-хубавата държава. Много ме харесвал, но направо не си представял, че ще се разочарова така, че ще се чувства така подтиснат тук.

Ами я да го видя аз той пък как живее в Италия! Свива се като мишка в трици, мизерства, на пицария дори не смее да отиде. Ах, тази грандомания ме извади от кожата тогава. На десетия ден във Варна го скастрих, просто станах от масата в ресторанта и го оставих със зинала уста.

И романът приключи.










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - от успял в чужбина емигрант
12.11.2008 05:16
Oт цялата история личи ,че се отнасяш нечовешки със сътбите на хората. Излиза така ,че си наистина една застаряваща използвачка на чужди истории понеже явно нямаш въображение да Твориш "писателке"...
Наистина намирам за глупаво да се перчиш по форумите със случка , в която един разочарован от реалностите емигрант е решил да подари на теб и на себеси няколко прекрасни дни във все още красивата ни страна, а ти да го играеш на "синдомът Златка"

Похвали ли очакваш , за злободневният си пост?!?! ...сигорно ще има...
Хайде сега да те питам кой е по развален , емигранта или останалия?
цитирай
2. анонимен - от същият
12.11.2008 05:21
"прекрасна новина" : Коментара трябва авторът на блога да го одобри.
А инъче сепишете ербап разкрепостен журналист...
цитирай
3. sofiya - анонимен - от успял в чужбина емигрант
12.11.2008 13:34
Боже! Нямам ли право да изразя мнението си за българската емиграция в едно демократично общество като нашето...или не е демократично???
Ще ви попитам, също така, Вие наистина ли приемате всичко написано ТУК за ДЕЙСТВИТЕЛНИ случки? Ако е така - тогава няма какво да си губим времето взаимно - Вие сте този, който е без въображение, успели емигранте!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2638660
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930