Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 12:01 - Георги Чобанов, собственикът на електронното литературно списание Литер нет пак е пуснал мои стихове
Автор: sofiya Категория: Поезия   
Прочетен: 3177 Коментари: 6 Гласове:
6



http://spisanie.liternet.bg/12_01.htm
image Това е  за списанието "Литернет" националната награда "Христо Г. Данов" (2004) за принос в развитието на книжовната култура;
двукратно номиниран за нея и отличаван с Диплом (2002, 2005).




Гласувай:
6



1. lubara - Поздрави, sofiya!
22.01.2012 12:23
" Икономически закони" и "Те се държат за ръка". Харесах си ги.
цитирай
2. murmashka - Ами щом ти е пуснал стиховете (ако е ...
23.01.2012 09:22
Ами щом ти е пуснал стиховете (ако е безплатно) радвай се! Значи са те оценили. Моите никой не ми ги пуска а ужким ми казват че пиша добре
Усмивки и приятен ден!
цитирай
3. sofiya - 1. lubara - Поздрави, sofiya!
23.01.2012 15:31
А, да, радвам се, че ти харесват! Привет! Ти какво направи с разказите си?
цитирай
4. sofiya - murmashka - Ами щом ти е пуснал стиховете (ако е ...
23.01.2012 15:41
Няма как - аз съм автор на 6 отпечатани и добре приети книги, всъщност малко нескромно, но съм от добрите, така че....
А твоите неща ги видях, но си доста в началото, да не кажа, че почти нищо не си написала стойностно, май-май много не четеш книги, а? Да правиш римувани стихчета все още не означава, че си поет. Първо вземи и прочети повечко поезия, а после експериментирай с перото, приятелски съвет. Прочети Миряна Башева, Блага Димитрова, Елисавета Багряна, Станка Пенчева, Калина Ковачева, Екатерина Йосифова, Мирела Иванова, Аксиния Михайлова, Виолета Христова, Камелия Кондова, Миглена Николчина, моя милост - Илеана Стоянова. Не слушай хвалебствията на приятелки в Блог БГ, тук има най-много 3-4 души поети, които разбират от поезия. Другите са аматьори, не им се доверявай. И най-важното е, че ако искаш да станеш поет трябва да попиваш градивната критика без да се сърдиш на забележките. Ти си още съвсем в началото, трябва много да четеш преди да пишеш. Привет!
цитирай
5. murmashka - Затрудняваш ме
23.01.2012 17:15
Но да започна от началото.Първо приемам всякаква критика,та дори и злобарската.Второ,от всички изредени поетеси (чета ги) само Блага Димитрова е нещо много по.Другите (извини ме !) са тук таме.
Трето.Да пишеш римувано все още не е поезия.Това е вячрно.Но да пишеш не римувано съвем пък не е поезия а проза Възможно с поетични епитети и сравнения но си остава проза .Или по-точно поетична проза
И четвърто Ако някой си е заплатил за да го публикуват или за да му напечатат произведенията,това не означава че той е поет или писател.А особенно пък че е признат.Признат от кого? От тези на които е заплатил за да го признаят ли?
Признават тези които го четат.И особенно в нашето бедно време най-добрите читатели са тези които нямайки пари да влизат в платени сайтове или да купуват книги,те четат в такива безплатни блогове и спорят и объждат с теб написаното.
Именно за такива хора аз пиша и те ме радват много повече от някакво признание за което ще трябва предварително да заплатя.Моите читатели общуват и съпреживяват заедно с мен.И точно това е най-ценното.Поне за мен.
И не мисли че ти се сърдя за нещо си! Приятна вечер!
цитирай
6. sofiya - murmashka - Затрудняваш ме
26.01.2012 19:35
Ноу комент! Явно си имаме работа с абсолютно некомпетентен "автор", който не е чувал за модерните тенденции в изкуството, в частност и в поезията. зададох ти тема, нарочно по-лесничка, с българските поетеси. на явно трябва да прочетеш и Т.С.Елиът, и Силвия Плат, и Ан Секстън, и Чарлс Буковски, и дори Марина Цветаева....поети, които не си чувала дори, нали душицо?! Никой никога не плаща да го издават в останалите вече 2-3 литературни списания в БГ. много добре, че те радват ; радвай се и ти...съпреживявай го, но в личен дневник, а не го наричай поезия. Приятно писане!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2639967
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930